K čemu je optimalizace?

Komentáře nejsou povolené u textu s názvem K čemu je optimalizace?

Jestliže má někdo získat opravdu značný počet návštěvníků svého webu, a je přitom docela jedno, zda má jít o čtenáře, zákazníky nebo kohokoliv jiného, nesmí naivně doufat, že se tak stane jednoho krásného dne samo od sebe. Že prostě vytvoří svoji vlastní internetovou prezentaci, vyvěsí ji na síť a pak už se bude jenom těšit z toho, jak se mu tam dveře netrhnou. A to proto, že se tak stoprocentně nestane.

SEO z písmenek

Že by snad neměla světová, a dokonce ani lokální veřejnost o některý web zájem, že by ho vědomě ignorovala či dokonce přímo bojkotovala? Že by měli uživatelé něco proti takovému provozovateli webu? Nikoliv. Pouze není na internetu nikdo z návštěvníků, kdo by dokázal vše objevit. A tak web, který není z nějakého důvodu naprosto dokonalý, lehce zmizí v záplavě toho, co se na síti nalézá. A pokud nikdo neví, kde ho má hledat, nenajde ho, byť by na něm byl zveřejněn třeba i ten naprosto nejdokonalejší obsah.
S tím, aby některý web nedopadl právě takto, pak může pomoci jedině opravdu schopný konzultant na SEO. Tedy někdo, kdo je schopen zajistit optimalizaci webu pro internetové vyhledávače, tedy pro nástroje, s jejichž pomocí hledají uživatelé to, co je na internetu zajímá.

Google z písmenek

Jenom s pomocí takových činností, jako jsou správná volba klíčových slov, linkbuildng, úprava technických parametrů webu, optimalizace obrázků, interní prolinkování, zajištění kvality textů a podobně, dokáže takový Seo konzultant dosáhnout ideálního umístění odkazu na daný web v internetových vyhledávačích. A jenom díky ideální pozici onoho odkazu ve vyhledávačích lze dosáhnout té nejvyšší možné návštěvnosti. Která musí být pro každý web samozřejmostí. Protože bez návštěvníků není taková prezentace zhola k ničemu. Jak mi určitě dáte za pravdu.
Protože k čemu je neoptimalizovaný web, na který dost možná vůbec nikdo nezavítá? K ničemu přece.